20 december 2014

ONLINE KERSTSHOPPEN

Hello! 

Over een paar dagen is het al kerst, mocht je nog op zoek zijn naar leuke cadeautjes dan komt dat goed uit! Ik heb een aantal leuke online shops verzameld waar je snel online originele cadeautjes kunt kopen.

Een nieuw avontuur

Papierwarenhuis een nieuw avontuur verkoopt echt van alles op het gebied van diy, wonen en werken. Je kunt ook allerlei spullen kopen om zelf cadeautjes te maken. Kijk ook even bij de sale!
Tip: ze pakken het gratis voor je in met persoonlijke boodschap op een kaart. Wel moet je dan even aangeven bij het afrekenen welke artikelen ingepakt moeten worden.

PS ik hou van jou

Zoek je een cadeau voor je neefje, nichtje, buurmeisje of voor je eigen kinderen dan moet je hier zijn! PS ik hou van jou verkoopt van alles voor kinderen, van speelgoed, knutselspullen, eten en drinken tot kraamcadeaus en kinderkamer accessoires. Maar deze site is zo leuk dat ik ook wel cadeautjes voor mezelf zou willen uitzoeken (stempels, masking tape of deze leuke regendruppels)... Check ook hier de sale!

Gewoon leuker

Dit is geen online shop maar meer een verzamelwebsite voor leuke blogs en site's waar je cadeaus kunt kopen. Er zijn verschillende categorie├źn zoals: hebbedingen, geef cadeau en maak het zelf. Hier zijn meer dan genoeg leuke cadeaus te vinden!

Toffe sokken

Zooo leuk! Hier verkopen ze sokken in alle soorten en maten met hele originele prints. Niemand mag rondlopen met koude voeten tijdens de mooiste tijd van het jaar toch? ;)

Brownies per post

Dit is misschien niet het perfecte cadeau voor onder de kerstboom maar wel voor iemand die ver weg woont! Via deze site kun je brownies versturen per post! Post krijgen is leuk en als daar chocola in zit is het nog leuker!

Ik hoop dat ik je op weg heb kunnen helpen naar de perfecte cadeaus! Maak er iets leuks van, neem een lekkere kop thee, zet kerstmuziek op en koop ook wat moois voor jezelf ;)



Liefs, Jessie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten